pirmdiena, 2012. gada 11. jūnijs

Tviteris aizkustina

Šodien patika tvītu sērija no https://twitter.com/#!/Zmeycharauski:

  • Skolā es sev apsolīju nekad vairs necelties ar modinātāju, nekad. Bet gulēt cik ilgi man patīk. Šodien es sevi piedirsu. Briesmīgi.
  • Ir tik slikti, kad tu pamosties septiņos pēc trīs stundu gulēšanas. Palīdzēt var tikai silta vanna, Mocarts un jauki cilvēki.
  • Visi citi zvēri - suņi, kaķi, zaķi, visi mostas kad viņiem sagribas, a cilvēki pēc modinātāja. Un tad brīnas par stresu un nīgrumu. Nē nē.
  • Ja man vajadzētu vēlreiz pabeigt skolu, celties pusseptiņos katru rītu un ziemā pa tumsu ar smagu somu uz skolu... Nē, es labāk nošautos.
  • Katru rītu es cerēju, ka būs zemestrīce, plūdi, tornado, vai vismaz karš, skola pagalam un var pagulēt cik gribas, nevis klausīties idiotus.
  • Trešajā klasē māsīca man atklāja filosofu akmeni - ja termometru padauza pret celi, ir temperatūra. Pēc tam 5dienās es vienmēr biju slims.
  • Visi domāja, ka es esmu slimīgs bērns, pat ārsti. Tagad es zinu, ka arī ārsti neko nesajēdz, viņus easy var apmānīt. Un piektdienas brīvas!
Un nobeigums: 
  • Un ārā līst lietus, asarojot par tūkstošiem nevainīgu upuru, kam pirmdienā jāceļas ar modinātāju.



Nav komentāru: